torsdag 28. mai 2009

Ja! Jeg er fornøyd!


"Hei, jeg kommer fra Telenor og jeg lurer på om du er fornøyd med din internett tilkobling."
- Jeg er fornøyd ja..
- Vi har et tilbud til deg. Vi lanserer ny..
- Jeg er fornøyd, takk.
- nye bredbåndskategorier hvor man
- Eeh, takk men jeg er fornøyd med det jeg har
- kan få MYE billigere og bedre bredbånd.
klikk


"Hei, jeg er fra Tele2. Er du fornøyd med ditt telefonabonement?"
- Nei egentlig ikke.
- Da har vi et SUPERtilbud til deg.
- Kan jeg få ringe gratis til alle i Norge?
- Nei, men tilbudet er,
klikk

"Halo, jeg kommer fra Gjensidige forsikring. Er du fornøyd med ditt forsikringstilbud?"
- Ja, jeg tror da det. Jeg gir dere masse penger og så må jeg gå rettens veg for å få noe fra dere.
- Eeeh. Nei. Med den nye Gjensidige Superforsikring kan
klikk

"Hei, jeg kommer fra McDonalds. Er du fornøyd med middagen i dag?"
- Nja.. Stekt torsk er ikke alltid like godt.
- Da må du prøve vår nye Burger uten tomat og med mer ost!
- Right..
klikk

"Hei, jeg ringer fra kondomeriet. Er du fornøyd med ditt.."
klikk


Sofabloggern Pettersen!

1 kommentar: